GYAKRAN ISMÉRELT KÉRDÉSEK
Meddig van nyitva az üzlet?
Üzletünk nyitvatartása a következő:
Hétfő – Péntek: 9:00 – 17:00
Szombat: 9:00 – 12:00
Bankkártyával lehet fizetni a futárnál?
Természetesen, a legtöbb futárnál bankkártyával is fizethetsz, de erről menj biztosra, és kérdezz rá a futárnál.
Nem tudom végig vinni az online fizetési folyamatot. Mi a teendő?
A böngészési adatok törlése után próbáld meg újból leadni a megrendelést. Megoldás lehet még, egy másik böngésző használata is. Ha így sem sikerül, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk.
Van költsége ha a futárnak fizetem ki a csomagot?
Igen, az utánvét kezelésének díja minden esetben bruttó 490 Ft.
Csak személyesen adhatom le hibás készülékem?
Természetesen nem. Amennyiben nem tudod személyesen behozni üzletünkbe, úgy van lehetőség csomagként eljuttatni hozzánk. Töltsd ki szerviz űrlapunkat, és keresni fogunk a részletekkel.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási módok költsége a következőképpen alakul:
GLS házhozszállítás: 1990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
GLS csomagpont: 1190 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
Packeta automata: 990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
FoxPost automata: 990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
MPL házhozszállítás: 1990Ft
Más is átveheti a rendelésemet?
Amennyiben a rendelést üzletünkben vagy a futárnál szeretnéd fizetni, mást is megbízhatsz az átvétellel. Üzletünkben, előre kifizetett rendeléseknél szükséges bemutatni a rendelés visszaigazolást, kérésre valamilyen személyazonosításra alkalmas okmányt is.
Mit kell tennem, ha a sértetlen csomagolás ellenére törött, sérült terméket kaptam?
Küldj fotót a sérült termékről az info@fullgsmboglar.hu címre, kollégáink pedig jelentkeznek a megoldással.
Mi a teendőm, ha a vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott?
A csere természetesen megoldható, ha saját hibádból rendeltél rossz terméket, a visszajuttatás, valamint a csere kiszállításának költsége is téged terhel. Amennyiben mi küldtünk rossz terméket, álljuk a cserével kapcsolatos szállítási költségeket.
Mennyibe kerül a fólia felhelyezés, ha viszek fóliát, azt is felhelyezitek?
A kijelzővédő felhelyezése a nálunk vásárolt termékek esetében a legtöbbször ingyenes. Hozott kijelzővédőt nem helyezünk fel, mivel annak minőségét a Full GSM nem tudja garantálni.