GYAKRAN ISMÉRELT KÉRDÉSEK

Üzletünk nyitvatartása a következő:
Hétfő – Péntek: 9:00 – 17:00

Szombat: 9:00 – 12:00

Természetesen, a legtöbb futárnál bankkártyával is fizethetsz, de erről menj biztosra, és kérdezz rá a futárnál.

A böngészési adatok törlése után próbáld meg újból leadni a megrendelést. Megoldás lehet még, egy másik böngésző használata is. Ha így sem sikerül, vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk.

Igen, az utánvét kezelésének díja minden esetben bruttó 490 Ft.

Természetesen nem. Amennyiben nem tudod személyesen behozni üzletünkbe, úgy van lehetőség csomagként eljuttatni hozzánk. Töltsd ki szerviz űrlapunkat, és keresni fogunk a részletekkel.

A szállítási módok költsége a következőképpen alakul:

GLS házhozszállítás: 1990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
GLS csomagpont: 1190 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
Packeta automata: 990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
FoxPost automata: 990 Ft, 25000 Ft felett ingyenes
MPL házhozszállítás: 1990Ft

Amennyiben a rendelést üzletünkben vagy a futárnál szeretnéd fizetni, mást is megbízhatsz az átvétellel. Üzletünkben, előre kifizetett rendeléseknél szükséges bemutatni a rendelés visszaigazolást, kérésre valamilyen személyazonosításra alkalmas okmányt is.

Küldj fotót a sérült termékről az info@fullgsmboglar.hu címre, kollégáink pedig jelentkeznek a megoldással.

A csere természetesen megoldható, ha saját hibádból rendeltél rossz terméket, a visszajuttatás, valamint a csere kiszállításának költsége is téged terhel. Amennyiben mi küldtünk rossz terméket, álljuk a cserével kapcsolatos szállítási költségeket.

A kijelzővédő felhelyezése a nálunk vásárolt termékek esetében a legtöbbször ingyenes. Hozott kijelzővédőt nem helyezünk fel, mivel annak minőségét a Full GSM nem tudja garantálni.

KERESS MINKET BIZALOMMAL